Super Weekend: kaikki M-Nutrition-tuotteet alennettuun hintaan maanantai-iltaan klo 23:59 asti! Klikkaa tästä kampanjaan. Muista myös tilata uutiskirjeemme, saat 20 % alekupongin! X

Toimitusehdot & maksutavat


TOIMITUSTAVAT JA HINNAT

Toimitusehdot lyhyesti:


1. Lähetämme tuotteet pääosin 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli toimitusaika on pidempi, pyrimme ilmoittamaan siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorissa toimitustapojen yhteydessä. Huomaa kohdasta 2. ennakkotilausten ehdot.


2. Ennakkotilausten ehdot: Ilmoitamme ennakkotilattavan tuotteen arvioidun toimitusajan tuotetiedoissa: esimerkiksi 03/2023 tarkoittaa, että tuote lähetetään varastoltamme arviolta maaliskuun 2023 loppuun mennessä. Jos tilaat samalla kertaa myös muita tuotteita, toimitamme muut tuotteet sinulle erikseen heti, ja ennakkotilaustuotteen myöhemmin.


3. Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tilalle.


21 vuorokauden palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteet (eli noutanut paketin noutopisteestä tai automaatista tai vastaanottanut kotiinkuljetuksen).


Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. 


Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.


Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta valmennustuotteille, alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, alkuperäisessä pakkauksessaan, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.


HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim. avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.


4. Mikäli saamasi tuote on väärä tai viallinen, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Saat meihin yhteyden chatin kautta ja sähköpostitse (info@mwebstore.fi)


5. MWEBSTORE.FI ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy MWEBSTORE.FI-verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta  MWEBSTORE.FI-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. 


6. MWEBSTORE.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.


Toimitusehdot, laaja kuvaus:

1. Asiakastiedot

Tilausta tehdessä asiakkaan tulee ilmoittaa: Nimi, toimitusosoite, sekä sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Asiakastiedoissa olevan henkilön pitää olla ostotapahtumaan käytetyn pankki-/luottokortin, maksukortin, maksutilin tai mobiilimaksun laillinen omistaja. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisina, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Lisätietoja
Tietosuojaselosteestamme

2. Hinta ja tuotetiedot

Tuotteesta veloitetaan verkkokaupassa tilauksentekohetkellä näkyvä hinta. Hinta on nähtävillä ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä ja tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetettävässä tilausvahvistuksessa. Jos verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheellinen ilmeisen kirjoitusvirheen tai muun ilmeisen virheen vuoksi, niin tämä virheellinen hinta ei sido MWEBSTORE.FI:tä.

MWEBSTORE.FI voi muuttaa hintoja ennalta ilmoittamatta. Muutettuja hintoja sovelletaan hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen tehtyihin tilauksiin.

Toimituskulut veloitetaan tuotteen hinnan lisäksi valitun lähetystavan mukaan. Veloitettavat toimituskulut näkyvät ostoskorin tiedoissa ennen kassalle siirtymistä sekä   

3. Toimitusajat, toimitustavat ja toimitusmaksut

Toimitusajat

Toimitamme tuotteet varastostamme kuljetusyhtiöille tuotekortilla mainitun toimitusajan mukaisesti (esim. 1-3 pv), kuitenkin esimerkiksi ruuhkan tai muun yllättävän syyn takia toimitus voi viivästyä, jolloin ilmoitamme siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorin infotekstissä. Valitettavasti emme voi taata Postin, Matkahuollon tai muiden kuljetusyhtiöiden  toimivuutta heidän puolestaan ja toimitus voi viivästyä meistä riippumattomista syistä.

Toimitustavat ja toimitusmaksut


Budbee kotiinkuljetus

  • Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiovellesi. Budbee toimittaa lähetykset arki-iltaisin klo 17-22 välisenä aikana.
  • Saat tekstiviestillä & sähköpostilla linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.
  • Linkin kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen).
  • Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa.
  • Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.


Budbee-kuljetukset on 100 % ilmastokompensoitu: Budbee on markkinoiden vihrein ja ympäristöystävällisin toimitusratkaisu, sillä Budbee on ilmastokompensoinut CO2-päästönsä (tai oikeastaan hieman enemmänkin, +10%) ensimmäisestä toimituksesta lähtien. Toimitamme Budbee-paketit Oulun alueella jopa saman päivän aikana, muualla 1-3 arkipäivän sisällä. Toimituskulu Budbee-kotiinkuljetukselle on 9,90 €Yli 99 € tilaukset toimitamme veloituksetta.

Huomaathan, että Budbee-toimitus on saatavilla vain seuraavilla alueilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Järvenpää, Tuusula, Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala, Turku, Kaarina, Raisio, Lahti, Jyväskylä, Kuopio, Oulu ja Pori.


Matkahuolto

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu matkahuollon paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. Matkahuolto toimittaa paketteja myös pakettiautomaatteihin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista.

Postipaketti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu Postin paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 

SmartPost-pakettiautomaatti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista. Lähetystä säilytetään automaatissa 7 vrk. Toimituskulu on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 


Nouto myymälästä

Valitessasi noudon myymälästä, voit noutaa tilauksesi myymälästämme aukioloaikojemme puitteissa heti kun noutotilaus on käsitelty varastollamme, yleensä jo saman arkipäivän aikana. Saat erillisen sähköpostin kun tilaus on kerätty ja valmiina noudettavaksi. Ota mukaasi kuvallinen henkilökortti. Säilytämme noutoja 30 päivää tilauksesta. 30 päivän kuluttua perumme tilauksen automaattisesti.

Myymälän yhteystiedot:

MSTORE

Posantie 2

90620 Oulu

Avoinna ma-pe klo 11-17


DHL Express (Ulkomaat)

DHL Express toimittaa lähetykset suoraan kotiovellesi tai valitsemaasi noutopisteeseen ympäristöystävällisesti GoGreen-palvelun avulla. DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla saat ilmoituksen toimituspäivästä ja voit muuttaa toimituksen noudettavaksi valitusta toimituspisteestä sen sijaan, että vastaanotat lähetyksen suoraan kotiovellesi.

Huomaathan, että DHL Expressin käytön toimitus- ja palautuskulut vaihtelevat sijaintisi ja paketin painon mukaan. Palautusmaksu on aina sama kuin toimitusmaksu, mikäli palautat tuotteet DHL Expressin kautta.


4. Yhteystiedot

Tavoitat meidät helpoiten chat-keskustelulla (arkisin klo 10-17) tai sähköpostilla (info@mwebstore.fi)

MWEBSTORE.FI ei vastaa tuotteiden laadusta tai muistakaan ominaisuuksista, eikä myöskään verkkokaupan yhteydessä ilmoitetuista tuoteselostuksista. Tuotevastuu on valmistajalla/valmistuttajalla.

Postiosoitteemme:

Pro Nutrition Finland Oy / MWEBSTORE.FI

Posantie 2

90620 Oulu


5. Palautus


Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan.


Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. 


Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.


Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta valmennustuotteille, alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, alkuperäisessä pakkauksessaan, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.


HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim. avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.


6. Ongelmatilanteet & reklamaatiot


Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen:

info@mwebstore.fi

7. Verkkovalmennukset

Verkkovalmennuksiin sovelletaan FitClub Finlandin käyttöehtoja: https://www.fitclubfinland.fi/kayttoehdot

8. Ylivoimainen este

Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sopimuksen syntymisen eli tilauksen täyttämisen jälkeen ilmennyt seikka, johon sopimusosapuolet eivät ole voineet vaikuttaa ja joka estää tai kohtuuttomasti vaikeuttaa sopimuksen asianmukaisen täyttämisen kuten yleinen tai paikallinen työselkkaus, poikkeukselliset luonnonmullistukset, tulipalo, sota, liikekannallepano, kapina, valuuttarajoitukset yleinen raaka-aineiden niukkuus tai energian saantiin kohdistuvat rajoitukset.

MWEBSTORE.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.

9. Mahdolliset kiistatilanteet

Jos tätä sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi keskinäisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (https://ec.europa.eu/odr).

10. Maksutavat


MWEBSTORE Lasku & MWEBSTORE Erämaksu:


MWEBSTORE Lasku


Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.


Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.


Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.


Laskun maksaminen pienemmissä erissä


Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.


Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.


MWEBSTORE Erämaksu


Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.


Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.


Tarjoamme maksamiseen myös Klarnan monipuoliset maksutavat. Löydät lisätietoa Klarnan maksutavoista täältä. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puhelimitse 09 – 425 99 771

Klarna - Maksa Myöhemmin: maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 30 päivää, ja erillistä laskutusmaksua ei veloiteta. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 € sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. 

Klarna Tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi). Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle. Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: https://klarna.com/fi/ehdot. Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia myös Klarnan mobiilisovelluksesta tai Klarnan kotisivuilta 24/7.

Paytrail: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com 


PayPal on vain maksupalvelun tarjoaja. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) on saanut Luxemburgin luottolaitoksen 5. päivänä huhtikuuta 1993 annetun lain (jäljempänä "laki") 2 artiklan mukaisesti asianmukaisen toimiluvan ja toimii Luxemburgin valvontaviranomaisen, Commission de Surveillance du Secteur Financierin, valvonnassa.

www.paypal.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna tai Paytrail jotka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard –, American Express ja Diners Club-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail tai Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP ja Walley.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.


Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:


Walley:

Walley / Collector.fi

Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille

Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


OP Lasku:

OP Laskun kuluttajaehdot

OP Lasku / Op.fi

PayPal maksut:

PayPal.com

2022 © MWEBSTORE.FI. Kaikki oikeudet pidätetään. 



TAKAISIN
Loading...